"Blogošana aizvien biežāk tiek dēvēta par vienu no 21.gadsimta profesijām. Taču vai ar to ir iespējams sevi nodrošināt? Ārvalstu pieredze vēsta par ievērojamiem veiksmes stāstiem - blogeri kļūst par viedokļu līderiem, zīmolu vēstnešiem un attīsta pat veselas biznesa impērijas. Kāda ir situācija Latvijā? Vai arī mēs varam pamāt ardievas karjerai un būvēt savu dzīvi atbilstoši interneta laikmeta kritērijiem?" tā stāsta žurnāla "Una" redaktore Evija Krūmiņa.
Savukārt, sociālo mediju eksperts Artūrs Mednis uz Evijas teikto atbild : "Vērtējot peļņas iespējas, ko varētu nodrošināt blogošana, jāsecina, ka Latvijā tādu blogu, kas varētu kandidēt uz vērā ņemamiem ienākumiem, nav un tos ir grūti izveidot. To apmeklējums nav tik liels, tāpēc reklāmdevēju interesi blogiem visbiežāk piesaistīt neizdodas. Tā rezultātā cerēt uz iespēju ar blogošanu sevi nodrošināt pilnībā nevajadzētu. Veiksmīgākajiem blogeriem ar blogu rakstīšanu var izdoties attīstīt savu personīgo zīmolu, kā rezultātā rodas iespējas filmēties reklāmās, izmēģināt dažādus produktus un piedalīties pasākumos. Tā ir iespēja sevi realizēt veidā, kas nav saistīts ar auditorijas piesaisti, un, iespējams, gūt nelielus papildu ienākumus. Ārzemēs šī aina, protams, ir citāda. Ja esi populārs blogeris, piemēram, Amerikā, ar to varēsi labi pelnīt."
Savukārt, sociālo mediju eksperts Artūrs Mednis uz Evijas teikto atbild : "Vērtējot peļņas iespējas, ko varētu nodrošināt blogošana, jāsecina, ka Latvijā tādu blogu, kas varētu kandidēt uz vērā ņemamiem ienākumiem, nav un tos ir grūti izveidot. To apmeklējums nav tik liels, tāpēc reklāmdevēju interesi blogiem visbiežāk piesaistīt neizdodas. Tā rezultātā cerēt uz iespēju ar blogošanu sevi nodrošināt pilnībā nevajadzētu. Veiksmīgākajiem blogeriem ar blogu rakstīšanu var izdoties attīstīt savu personīgo zīmolu, kā rezultātā rodas iespējas filmēties reklāmās, izmēģināt dažādus produktus un piedalīties pasākumos. Tā ir iespēja sevi realizēt veidā, kas nav saistīts ar auditorijas piesaisti, un, iespējams, gūt nelielus papildu ienākumus. Ārzemēs šī aina, protams, ir citāda. Ja esi populārs blogeris, piemēram, Amerikā, ar to varēsi labi pelnīt."
Lai arī lielākā daļa tīmekļa žurnālu ir nekomerciāli, daudzi autori tiešām pelna naudu ar saviem žurnāliem.
Vispopulārākais veids, kā padarīt blogošanu par biznesu, ir reklāmu izvietošana līdzās rakstiem. Reklāmdevēji maksā emuāristiem par noteiktu laika periodu, kurā ir redzamas viņu reklāmas, par reklāmu parādīšanās reizēm, vai arī par klikšķiem uz reklāmas, kas apmeklētāju aizved uz reklāmdevēja tīmekļa vietni.
Citi autori piedāvā saviem lasītājiem ziedot naudu. Piemēram, jebkurš Latvijā populārā žurnāla jy.lv lasītājs varēja atbalstīt autoru, nosūtot īpašu (maksas) īsziņu. No jy.lv ir radies vairāku autoru tehnikas jaunumu žurnāls kakao.lv, kurš jau vairāk līdzinās vienkāršam elektroniskam plašsaziņas līdzeklim, nevis emuāram.Izmantoti:
https://lv.wikipedia.org/wiki/T%C4%ABmek%C4%BCa_%C5%BEurn%C4%81ls#Pe.C4.BC.C5.86as_mode.C4.BCi
Žurnāls sievietēm "Una", 2016.gada jūlija nr.
Sveiki ar labu nakti
AtbildētDzēstNeatkarīgi no tā, vai esat francūzis, šveicietis, slovāks, ungārs, spānis, latvietis, portugālis, itālis... jebkur pasaulē,
- Jūs meklējat naudas aizdevumu sava projekta realizācijai
– Jūsu bankas jūs ir noraidījušas
- Jums ir nepieciešams aizdevums, lai dzēstu parādus, samaksātu rēķinus vai izveidotu projektu
Jūsu finansiālā trauma tagad ir beigusies,
E-pasts: financeluis@gmail.com
telegramma: https://t.me/servicioluis
NB: Kredīts uzliek saistības un ir jāatmaksā. Pirms apņemšanās pārbaudiet savu atmaksas spēju.
Nav nopietna atturēšanās.
PALDIES, ar cieņu